Customizing $10,000 Sneakers For James Charles!! πŸ‘Ÿ(SATISFYING) | ZHC

ZHC

ZHC

3.3M views7 061

    Hope you enjoyed! Make sure to enter the huge iPhone 11s giveaway! Thanks for watching:)
    Subscribe, Click on another vid in recommendations, and Follow my socials!
    Instagram : @ zhcomicart
    Twitter: @ hsieh_zachary

    Published on 8 days ago

    Comments

    1. ZHC

      Subscribe to me, @jamescharles and @leomahalo if you want to enter in the giveaway! Thank you James for being such an amazing host❀️❀️

      1. Noah J

        Hello

      2. xfoxygaming

        done my guy

      3. idk lol

        PLS CAN I HAVE AN IPHONE 11 I SUBSCRIBED TO YOU, JAMES AND LEO I LOVE YOUR VIDS πŸ€—πŸ€—πŸ€—πŸ€©πŸ€©πŸ€©πŸ€©πŸ€©πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™

      4. Andrew Ramirez

        I want the custom iphone 11 so bad i havent got a new phone.its been 7 years ever since i got a phone

      5. alessia martusciello

        Subbed to everyone ❀️❀️would love to win!! I’ve been using a cracked iPhone 6 for years πŸ₯΄. Love your work !!

    2. Jeff Hembree

      WHERE CAN I FIND JAMES CHARLES

    3. Kyutie_Pie

      I love the Galaxy space theme going on with the bag they're so cute 😍😍

    4. Brandy Benos

      Can I have a iPad pro

    5. Allinson Lopez

      I’ve never had a chance to win a giveaway

    6. rhima yons

      I subscribed to them I have an Android

    7. Gavin Nelson

      Boy get yourself a new phone you deserve it

    8. Allinson Lopez

      Bro I really want onea iPhone,u are an amazing artist.i have the iPhone 6s

    9. Jammer Gaming

      James: THANK YOU SO MUCH!!! Zack: oow yaa iy noow

    10. Josh Gannon

      Whenever he did the backpack he said (I'm going to put this by the other shoes) a bag is not a shoe

    11. Husky Gamer303

      PRO

    12. Stephanie Judd

      I want to win something from you it would mean the world to me I love your videos and have been subbed and I am already subbed to James and it would mean the world for you to choose me ❀️

    13. Stephanie Judd

      I want to win something from you it would mean the world to me I love your videos and have been subbed and I am already subbed to James and it would mean the world for you to choose me ❀️

    14. 2Develops

      how many times did James say omg?

    15. marvel Madness

      I love your vids and your art is there anyway I can buy some of your artwork

    16. Charles JR Durant

      And unsubscribing from zhc

    17. Necai Sterling

      I love your videos I love doing whatever you’re giving away I’ll give you million dollars

    18. Charles JR Durant

      Why would you do this if you ever do something. Like this I’m disliking the video

    19. Luke Hall

      Abc thinking James absolutely loves rainbows except there is nothing wrong with that tho 😐

    20. June Thomas

      My Instagram account is nay_nay_girl0601

    21. Corrupt Darkness

      Omg sister

    22. MINI G'RAFF

      Plz give me an iPhone 11 i am getting bullied at school and if I get it I will be the cool kid

    23. Miros Ortiz

      Broooo please I’m begging you I really want to win an iPhone because you just collaborate with one of my favorite youtubers the Queen of sisters and well the butterflies πŸ¦‹ look amazing and besides I really love the art you make I really like it I love art I also paint no so amazing like you but it’s ok, I really hope to win whether it’s the iPhone you make or the ones James β€˜s made Ig: miros2002s I have follow James since years now and you I have follow you for a while now since you make review of pens, I also follow your friend I really like how he paints too. πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ€©πŸ™ŒπŸ€©πŸŽŠπŸ€πŸ€πŸ€πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ€©πŸ™ŒπŸ€πŸ‰πŸ²πŸ‰πŸ‰πŸ‰πŸ¦Ž Ig: @miros2002s or @hey_u06

    24. Miros Ortiz

      Broooo please I’m begging you I really want to win an iPhone because you just collaborate with one of my favorite youtubers the Queen of sisters and well the butterflies πŸ¦‹ look amazing and besides I really love the art you make I really like it I love art I also paint no so amazing like you but it’s ok, I really hope to win whether it’s the iPhone you make or the ones James β€˜s made Ig: miros2002s I have follow James since years now and you I have follow you for a while now since you make review of pens, I also follow your friend I really like how he paints too. πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ€©πŸ™ŒπŸ€©πŸŽŠπŸ€πŸ€πŸ€πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ€©πŸ™ŒπŸ€πŸ‰πŸ²πŸ‰πŸ‰πŸ‰πŸ¦Ž Ig: @miros2002s or @hey_u06

    25. Miros Ortiz

      Broooo please I’m begging you I really want to win an iPhone because you just collaborate with one of my favorite youtubers the Queen of sisters and well the butterflies πŸ¦‹ look amazing and besides I really love the art you make I really like it I love art I also paint no so amazing like you but it’s ok, I really hope to win whether it’s the iPhone you make or the ones James β€˜s made Ig: miros2002s I have follow James since years now and you I have follow you for a while now since you make review of pens, I also follow your friend I really like how he paints too. πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ€©πŸ™ŒπŸ€©πŸŽŠπŸ€πŸ€πŸ€πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ€©πŸ™ŒπŸ€πŸ‰πŸ²πŸ‰πŸ‰πŸ‰πŸ¦Ž Ig: @miros2002s or @hey_u06

    26. Miros Ortiz

      Broooo please I’m begging you I really want to win an iPhone because you just collaborate with one of my favorite youtubers the Queen of sisters and well the butterflies πŸ¦‹ look amazing and besides I really love the art you make I really like it I love art I also paint no so amazing like you but it’s ok, I really hope to win whether it’s the iPhone you make or the ones James β€˜s made Ig: miros2002s I have follow James since years now and you I have follow you for a while now since you make review of pens, I also follow your friend I really like how he paints too. πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ€©πŸ™ŒπŸ€©πŸŽŠπŸ€πŸ€πŸ€πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ€©πŸ™ŒπŸ€πŸ‰πŸ²πŸ‰πŸ‰πŸ‰πŸ¦Ž Ig: @miros2002s or @hey_u06

    27. Nasiah Aries

      I love your guys videos

      1. Nasiah Aries

        Zch I love your vidoes and if I win the iPhone 11 I will be so happy

    28. Miros Ortiz

      Broooo please I’m begging you I really want to win an iPhone because you just collaborate with one of my favorite youtubers the Queen of sisters and well the butterflies πŸ¦‹ look amazing and besides I really love the art you make I really like it I love art I also paint no so amazing like you but it’s ok, I really hope to win whether it’s the iPhone you make or the ones James β€˜s made Ig: miros2002s I have follow James since years now and you I have follow you for a while now since you make review of pens, I also follow your friend I really like how he paints too. πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ€©πŸ™ŒπŸ€©πŸŽŠπŸ€πŸ€πŸ€πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ€©πŸ™ŒπŸ€πŸ‰πŸ²πŸ‰πŸ‰πŸ‰πŸ¦Ž

    29. Miros Ortiz

      Broooo please I’m begging you I really want to win an iPhone because you just collaborate with one of my favorite youtubers the Queen of sisters and well the butterflies πŸ¦‹ look amazing and besides I really love the art you make I really like it I love art I also paint no so amazing like you but it’s ok, I really hope to win whether it’s the iPhone you make or the ones James β€˜s made Ig: miros2002s I have follow James since years now and you I have follow you for a while now since you make review of pens, I also follow your friend I really like how he paints too. πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ€©πŸ™ŒπŸ€©πŸŽŠπŸ€πŸ€πŸ€πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ€©πŸ™ŒπŸ€πŸ‰πŸ²πŸ‰πŸ‰πŸ‰

    30. Miros Ortiz

      Broooo please I’m begging you I really want to win an iPhone because you just collaborate with one of my favorite youtubers the Queen of sisters and well the butterflies πŸ¦‹ look amazing and besides I really love the art you make I really like it I love art I also paint no so amazing like you but it’s ok, I really hope to win whether it’s the iPhone you make or the ones James β€˜s made Ig: miros2002s I have follow James since years now and you I have follow you for a while now since you make review of pens, I also follow your friend I really like how he paints too. πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ€©πŸ™ŒπŸ€©πŸŽŠπŸ€πŸ€πŸ€πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ¦‹πŸ€©πŸ™ŒπŸ€πŸ‰πŸ²πŸ‰πŸ‰πŸ‰πŸ¦Ž

    31. A bacon bro has Encountered

      Lol how much times did james charles say OMG

    32. Jazzys Slime House

      I did it❀️

    33. Oh yeah yeah

      No one watches these because of art

    34. aSiAn SoUp

      Nice and rainbow bc James Charles πŸ˜‚πŸ˜‚

    35. Summer vacation Vacation

      I love your art when I grow up I’m going to be a artist

    36. xXJakeWolfGamerXx

      Yo how much do all those iPhone 11s cost

    37. Arjun Negi

      James Charles was like a kid on a Christmas morning

    38. Thrasher Tshirt

      Ctrl+alt+del

    39. Shrungar Ganesh

      I am ur fan sir I have liked all your vedio can I get a give away sir pls pls

    40. β€’RachieGamerβ€’

      Anyone else checking if James commented XD

    41. Lucy Sifuentes

      Wwwwwwwwwoooooooooowwwwwwwwwwwwww

    42. Jvgamer 11

      This man put rainbow

    43. na2rai

      get real, james probably is never going to wear those shoes

    44. Dunce Boi

      James Charles, You're ok.

    45. wanna be Joe on a boat ye

      They're nice but what's gonna happen if you want to wash them.

    46. TH- Vibez

      Regular people: thankyou James Charles: omg omg omg omg omg omg these are so cool omg omg these are literally my favorite omg omg omg

    47. ARVIND DHARMALE

      Place giveaway an iphone in india to me place i'm biggest fan iam following you in every socialmedia

    48. BanjoHitter

      i love you zack but damn james pisses me off

    49. copycatbellyache

      id start shaking and mess up

    50. Jenny Thomas

      i dont have instogram but ive been subscribed for 2 years

    51. Ofelia Bautista

      WowπŸ‘

    52. Coin collection And more

      I love how he has an iPhone 10 but buys so many iPhone 11’s

    53. Carla Goodfellow

      zach: witch ways more (1 pound) of shoe or the exact same weight (1 pound) of shoe.

    54. Sky Rocket YT

      Zach literally every single video: SaTiSFiYiNG

    55. Zyke

      Where do you get all the money from?

    56. Reagan Fabry

      Hi Zach I really love your vids

    57. SlusherShip21

      Imagine james charles was a boy

    58. fish keeper charlie

      I have subed to both and follow both plz can i be entered love the vid xx

    59. jesse gross

      Can you customize me a pair of blanceagas the sock ones please there my fav shoe but ill never be able to aforde them